.: برق قدرت و تازه های برق و الکترونیک :.

خبر, اختراعات,مقاله,کتاب, جزوه...

.: برق قدرت و تازه های برق و الکترونیک :.

خبر, اختراعات,مقاله,کتاب, جزوه...

قویترین نرم افزار ایجاد و تهیه نقشه های برقی با Eplan Electrical

http://img.vatandownload.com/software/user/vahid/pic/12/12-20/eplan.jpg

نرم افزار ePLAN P8 برنامه ای جامع و حرفه ای جهت طراحی و ایجاد نقشه های برقی است .

در واقع ePLAN P8 یک نرم افزار قدرتمند و باهوش برای طراحی نقشه های شماتیک برقی و تهیه دیگر مستندات لازم جهت اجرای یک پروژه بوده و با توجه به امکانات و تواناییهای فراوانی که در اختیار کاربران قرار می دهد توانسته است که در طی چندین سال اخیر به عنوان یک نرم افزار قابل اطمینان و قابل قبول در سطوح جهانی حدود 8000 مشتری در 30 کشور جهان جذب نماید.

اگر شما طراح و راه انداز کارخانه ها و تأسیسات برقی هستید کافی است توسط این نرم افزار و با استفاده از امکانات آن نقشه شماتیک را طراحی نموده و بقیه کارها را به ePLAN P8 بسپارید تا لیست قطعات ،‌ نقشه کلیات ، لیست ارتباطات و .... را استخراج نماید و همچنین امکان اعمال تغییرات در طرح های خود را داشته باشد.

تا چندی پیش برای این کار از نرم افزارهای غیر تخصصی مانند ,ACAD VISIO استفاده می شد که علاوه بر دشواری و صرف وقت فراوان تنها خاصیت گرافیکی داشتند, یعنی باید تک تک سیمبل ها را کاربر ایجاد می کرد و امکان هیچگونه عملیات نرم افزاری بر روی آنها نبود .

 در صورتی که EPLAN با داشتن قابلیت های خودکار فراوان نقشه ای کامل شامل ترسیمات شماتیک, گرافیک, خروجی های خودکار و ... به ما ارائه می دهد.

حتی مدارهای هیدرولیک, پنوماتیک و الکترونیکی نیز قابل پشتیبانی هستند.



از مزایای این نرم افزار :

- در زمان طراحی و اجرای پروژه بطور قابل ملاحظه ای صرفه جوی شده و از عملیات تکراری که سبب خستگی نیرو ها و او اتلاف انرژی می شود جلوگیری می گردد.


- باعث جلوگیری از بروز اشتباه شده و مانع اتلاف وقت و انرژی برای رفع خطاهای پیش آمده خواهد شد .


- محدودیتی در بکارگیری یک استاندارد بخصوص وجود ندارد.


- سادگی و گستردگی دامنه کار با پرژه ها و عدم نیاز به خود نرم افزار جهت مشاهده نتایج پروژه.


- سادگی و راحتی پشتیبانی و نگهداری پروژه ها.


- حجم کار و زمان پروژه های بعدی بطور قابل ملاحظه ای بعلت استفاده از پروژه های قبلی کاهش می یابد و باعث جذب پروژه های بیشتری خواهد شد.


-نرم افزار eplan دارای دیتا بیس هایی از اجزاء و قطعات مختلف است که توسط شرکتها و کمپانی های بزرگ دنیا به روز میشود.


- ماکروها نه تنها در eplan بلکه در همه برنامه های طراحی کامپیوتری برای آسان کردن کار کاربر و به روز کردن طرح مورد استفاده قرار میگیرد.


- یکی دیگر از ویژگیهای eplan ارتباط آن با نرم افزارهای برنامه نویسی مثل simatic manager است.هنگامی که شما طرحی را در این نرم افزار برای یک plc آماده میکنید پروژه ایجاد شده دارای assignment list است.


شما میتوانید به کمک برنامه data- conversion این assignment list ها را تبدیل به شماتیک کرده و آن را وارد محیط ویرایش گرافیکی eplan کنید.


 به این مشخصه نرم افزار plc data import گفته میشود. عکس این مطلب نیز صادق است. یعنی طرح آماده شده در eplan به وسیله ویژگی plc data export قابل تبدیل به assignment list است.


download.png  برای دانلود از سرور قدرتمند وطن دانلود اینجا کلیک کنید.

                    حجم :  1.25 گیگابایت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد