.: برق قدرت و تازه های برق و الکترونیک :.

خبر, اختراعات,مقاله,کتاب, جزوه...

.: برق قدرت و تازه های برق و الکترونیک :.

خبر, اختراعات,مقاله,کتاب, جزوه...

پرو مجازی لباس با اسکنر مخصوص

با تجهیز فروشگاه‌ها به دستگاه‌های اسکنر می‌توان براحتی سایز دقیق لباس را تعیین و مدل‌های مختلف را به صورت مجازی پرو اختصاصی کرد.

 

 

شرکت کانادایی Unique Solutions Design به جای استفاده از اتاق پروهای متداول، یک اتاق پرو مجهز به دستگاه اسکنر بدن طراحی کرده است که علاوه بر امکان پرو مجازی لباس، می‌تواند سایز دقیق بدن را نیز تعیین کند.

 

خریدار می‌تواند در این اتاق پرو مجازی مدل‌های مختلف لباس و حتی کفش و عینک را پرو کند.

در کمتر از 20 ثانیه یک نسخه چاپی از مدل های پرو مجازی آماده می شود. خریدار می تواند مدل انتخابی را بر اساس سایز تعیین شده توسط اسکنر بصورت واقعی پرو کند که این مسأله از اتلاف وقت و پروهای متعدد برای انتخاب سایز و مدل مناسب جلوگیری می‌کند.

 

هزینه طراحی و نصب هر دستگاه اسکنر بدن فروشگاهی بین 60 تا 100 هزار دلار اعلام شده و این شرکت تاکنون بیش از 65 فروشگاه بزرگ در آمریکا را به اتاق پروهای مجازی با دستگاه اسکنر بدن مجهز کرده است.

 

این شرکت در حال توسعه فناوری است که بتواند امکان پرو مجازی لباس را از طریق فروشگاه‌های آنلاین و برای خریداران در منازل فراهم کند.

 

در این فناوری مشتری می تواند از طریق نرم افزار تعیین سایز و با استفاده از دستگاه های حرکت یاب مانند حسگر حرکتی کینکت مایکروسافت، لباس های مختلف را در داخل منزل بصورت مجازی پرو کند.

منبع:کنجکاو

نظرات 2 + ارسال نظر
kamyarr یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:29 ب.ظ http://www.3sootbia2.blogfa.com

ما به دنیــــا آمدیم ....



امــــــا ....


دنیا به ما نیــــــامد ... !!!

سلام دوست عزیز وبلاگ زیبایی داری امیدوارم همیشه موفق باشی[گل]راستی حتما به منم سر بزن اگرم با تبادل لینک موافقی خبرم کن[گل]

نوید یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 ب.ظ http://www.shabakeha.blogfa.com

با سلام.
وب جالبی دارید.
پیرو درخواست تبادل لینک شما. لطفآ ابتدا مارا با نام (( مهندسی شبکه های انتقال و توزیع برق )) و به آدرس (( www.shabakeha.blogfa.com)) لینک کنید.
بعد به ما اطلاع دهید تا ماهم شما را بانام دلخواه لینک کنیم.
با تشکر.
مدیر وب شبکه ها.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد