.: برق قدرت و تازه های برق و الکترونیک :.

خبر, اختراعات,مقاله,کتاب, جزوه...

.: برق قدرت و تازه های برق و الکترونیک :.

خبر, اختراعات,مقاله,کتاب, جزوه...

کنترل از راه دور تلویزیون با قابلیت اشتراک‌گذاری محتوا

کنترل از راه دور تلویزیون با قابلیت اشتراک‌گذاری محتوا از این پس از کنترل از راه دور تلویزیون تنها برای کم و زیاد کردن صدا و تغییر کانال های تلویزیون استفاده نخواهد شد.

به گزارش راسخون به نقل از فارس، اسلش گیر نوشت : در نمایشگاه سی ای اس چند نمونه کنترل از راه دور تلویزیون  عرضه شده که با پشتیبانی از فناوری NFC می توانند خدمات دیگری را نیز به کاربران ارائه دهند.

با استفاده از این کنترل از راه دور که ساخت سونی است، می توان محتوای موجود بر روی گوشی همراه را به اشتراک گذارد. همچنین می توان محتوای ویدیویی در سایت های اینترنتی مختلف را بر روی تلویزیون به اشتراک گذاشت و با کیفیت بالا مشاهده کرد. برای این کار تنها کافیست قابلیت ان اف سی و همین طور سرویس One-touch در گوشی های هوشمند جدید سونی مانند Xperia فعال شود.

پس از آن تنها در عرض چند ثانیه می توان انواع محتوای صوتی و تصویری را از منابع مختلف دریافت و برروی تلویزیون مشاهده کرد یا گوش داد. کارشناسان معتقدند این تحول گام مهمی در جهت افزایش سازگاری و همگرایی تلویزیون، اینترنت و گوشی های هوشمند است.

دسترسی به این خدمات و استفاده از آنها تنها برای کاربران محصولات صوتی و تصویری ساخت سونی ممکن است، اما انتظار می رود در آینده دامنه آن به کاربران گوشی های ساخت سامسونگ و اپل هم توسعه یابد.

منبع:راسخون

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد