معرفی

وبلاگ جامع مهندسی برق، با سابقه درخشان بيش از 14 سال در زمينه های مهندسی برق و كامپيوتر، انجام پروژه،  پژوهش و تحقيق و ترجمه،  با استفاده از كادری مجرب،  با انرژی،  لايق،  با مهارت،  و مسلط از بين دانش آموخته های ممتاز دانشگاه های برتر، خدمات زير را برای محققان، دانشجویان، شرکت ها و موسسات ارائه می نمايد.

و ... .

تماس با ما:   

ترجمه دانشجویی با کیفیت فوق العاده

..... خدمتی جدید از وبلاگ جامع مهندسی برق ..... 

  

گروه ترجمه mhm20، متشکل از مترجمین و ویراستاران برتر فارغ التحصیل دانشگاهی در رشته های فنی مهندسی، کار خود را در زمینه ترجمه و ویرایش متون مختلف از سال 1390 آغاز نمود و درحال حاضر به صورت کاملا تخصصی در حوزه ترجمه متون، آماده خدمت رسانی به تمامی متخصصان دانشگاهی است. این گروه کار خود را با دو ویژگی کیفیت و سرعت در کنار تضمین کیفیت ترجمه و رضایت مشتری و با قیمتی مناسب برای دانشجویان و اساتید (هزینه های پیشنهادی ما به نسبت به سایر دارالترجمه ها به طور قابل ملاحظه ای کمتر هستند) فراهم می نماید.

 حوزه کاری ما دربرگبرنده ترجمه و‌ ویرایش انواع متون و مقالات شما اعم از مقالات دانشگاهی، پایان نامه ها، مقالات تحقیقاتی و… می باشد، ضمن این که ما ادعا می کنیم کیفیت برتر را در ازای هزینه کمتر ارائه می نمائیم.

 

 

گروه mhm20 با توجه به توانایی خود در ارائه خدمات، تا 72 ساعت بعد از تحویل ترجمه به مشتری فرصت می دهد تا هرگونه اعتراض و مشکل احتمالی در امر ترجمه را به ما گزارش داده تا در صورت تایید اشکالات، هزینه از مترجم کسر و به مشتری عودت داده شود.

ما درباره انجام امور ترجمه بسیار حساس هستیم و از افرادی استفاده می نمائیم که دارای حداقل سابقه ی کار دو ساله و تخصص فن ترجمه بوده و حتی الامکان دارای تحصیلات رده های بالای دانشگاهی باشند.

در حال حاضر، گروه mhm20 به هیچ موسسه ای وابسته نیست و شامل دانشجویان و متخصصانی است که بهترین کیفیت را در کنار هزینه مناسب فراهم می نمایند.

 


نوع ترجمه

قیمت به ازای هر کلمه (تومان)

ملاحظات

انگلیسی به فارسی

20

کیفیت طلایی، تضمینی

فارسی به انگلیسی

35

کیفیت طلایی، تضمینی

آلمانی به فارسی

40

کیفیت طلایی، تضمینی

فارسی به آلمانی

40

کیفیت طلایی، تضمینی

انگلیسی به آلمانی

توافقی

توسط دانشجوی بومی فارغ التحصیل دانشگاه اشتوتگارت، توافقی

آلمانی به انگلیسی

توافقی

توسط دانشجوی بومی فارغ التحصیل دانشگاه اشتوتگارت، توافقی

عربی به فارسی

20

کیفیت عالی

فارسی به عربی

35

کیفیت عالی

 

هزینه نوشته شده، هزینه ترجمه به همراه هزینه تایپ می باشد. مدت زمان تحویل ترجمه متناسب با حجم متن ارسالی و نوع متن به شما اعلام خواهد شد. 

 

 

لطفا درخواست خود را از طریق تلگزام و یا ایمیل زیر مطرح نمائید. 

 

برای ارسال سریع مشخصات ترجمه و ارسال فایل اینجا را کلیک نمایید. 

دانلود کتاب تحلیل مهندسی مدارهای الکتریکی ویلیام هیت

کتاب تحلیل مهندسی مدار نوشته ویلیام هیت کتابی آشنا برای اکثر دانشجویان رشته برق می باشد. این کتاب به عنوان یکی از منابع اصلی درس مدارهای الکتریکی در دانشگاه ها تدریس می شود. در این مطلب کتاب تحلیل مهندسی مدار تألیف پروفسور ویلیام هیت و همکاران ایشان به همراه ترجمه فارسی آن برای دانلود شما عزیزان قرار داده شده است. نسخه انگلیسی ویرایش هشتم بوده و شامل 18 فصل است. ترجمه فارسی کتاب توسط مهندس امیر ستارزاده آماده شده است و شامل 10 فصل در 378 صفحه می باشد. این کتاب یک مرجع بسیار مفید برای یادگیری درس مدارهای الکتریکی می باشد که به زبانی ساده و گویا به بررسی مفاهیم جریان ، ولتاژ ، مقاومت و روابط آنها در مدارهای مختلف می پردازد. کتاب مدارهای الکتریکی ویلیام هیت با داشتن مثال ها و تمرین های متنوع، تدریس بسیار مناسب مباحث و ترتیب بسیار خوب اتخاذ شده به یکی از محبوب ترین کتابها در بین اساتید و دانشجویان تبدیل شده است.

برای دانلود کتاب مذکور به همراه ترجمه فارسی آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

ادامه نوشته

دانلود کتاب الکترومغناطیس مهندسی (تئوری، کاربردها و روش حل مسئله)

یکی از کتب ارزشمند که چاپ اول آن در بهار 90 در کشور توزیع گردیده است، کتاب الکترومغناطیس مهندسی (تئوری،کاربردها و روش حل مسئله) است که مولف آن جناب دکتر سید مهدی مظهری می باشد. ایشان با بیانات صریحشان در این کتاب مفاهیم درس الکترومغناطیس را به دانشجو منتقل می کنند. این کتاب برای دانشجویان دوره کارشناسی و هم چنین داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد بسیار مناسب است. این کتاب دارای 5 فصل بوده که سر فصل های آن عبارتند از:

1- آنالیز برداری

2- الکترواستاتیک

3- روش های خاص حل مسائل الکترواستاتیک و تئوری جریان های دائم

4- مغناطیس ساکن

5- میدان های متغیر با زمان

کتاب مذکور برای همه دانشجویان با هر سطحی تالیف گردیده است. طوری که مولف محترم در مقدمه قید کرده است که هدف نگارنده از تالیف این کتاب فقط کمک به دانشجویان بوده است و واقعا هم همین طور است. از ویژگی های برتر کتاب فوق می توان به اشکال متعدد و با کیفیت آن که با نرم افزارهای مهندسی برق طراحی شده اند اشاره نمود که به تجسم کردن داوطلب در طی فرآیند حل مسئله کمک زیادی خواهد کرد، در حالی که در کتب موجود این درس در بازار این گونه نیست! امیدوارم از این کتاب نهایت لذت و استفاده را ببرید. برای درک مسائل الکترومغناطیس و یادگیری بهترین راهکارهای حل آنها این کتاب به شدت توصیه می شود. 

با توجه به تصمیم مولف، در این مطلب نسخه الکترونیکی کامل کتاب به صورت رایگان جهت استفاده علاقمندان قرار گرفته است. برای وبلاگ جامع مهندسی برق جای بسی افتخار است که جناب دکتر مظهری انتشار آزاد این کتاب را به این وبلاگ واگذار نموده است. مجموعه وبلاگ جامع مهندسی برق آرزوی توفیق روزافزون برای ایشان دارد. برای دانلود این کتاب ارزشمند به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

ادامه نوشته

دانلود کتاب الکترونیک قدرت موهان + حل المسائل

الکترونیک قدرت شاخه‌ای از الکترونیک صنعتی و مبحثی است متشکل از مهندسی الکترونیک و مهندسی قدرت که در آن عملکرد الکترونیک حالت جامد برای کنترل و تبدیل توان الکتریکی بررسی می‌گردد. الکترونیک قدرت، فرآیند کنترل جریان و ولتاژ و تبدیل آن‌ها به فرمی است که به منظور استفاده در بارهای مصرفی  مناسب باشند.

این مبحث یکی از دروس اصلی در دوره تحصیلات تکمیلی رشته مهندسی برق قدرت و نیز یکی از دروس بسیار کاربردی در صنعت می باشد. کتابی که در این مطلب ارائه شده مربوط به آقای موهان است که به همراه حل المسائل کتاب برای دانلود قرار داده شده است. این کتاب شامل ۱۴ فصل بوده و هدف از نگارش آن ایجاد شناخت از عناصر و سیستم های الکترونیک قدرت و ارائه پایه های لازم به منظور انتخاب صحیح، تحلیل، طراحی و بهینه سازی ادوات و سیستم های الکترونیک قدرت می باشد.

برای دانلود کتاب و حل المسائل آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

ادامه نوشته

دانلود کتاب خطوط هوایی شبکه های توزیع برق، تجهیزات و طراحی

شبکه های توزیع انرژی الکتریکی، محل تلاقی مشترکین صنعت برق می باشد و اشکالات سیستم توزیع در این صنعت، از دید مصرف کنندگان، مشکل کلیه صنعت برق قلمداد خواهد شد. توسعه روز افزون، عدم پیش بینی صحیح این روند و عقب ماندگی تکنولوژی، همواره مشکلاتی را در سیستم توزیع انرژی الکتریکی به همراه داشته است. با توجه به اینکه 35 درصد از سرمایه گذاری های صنعت برق، به بخش توزیع مربوط است و عدم طراحی صحیح، هدایت سیستم بدون برنامه ریزی و تعیین اهداف بدون کنترل پروژه ها، موجبات اعمال ضرر به سرمایه ملی، اتلاف انرژی وعدم رضایت و بدبینی مشترکین را به دنبال داشته است، بنابراین لزوم آموزش و انتقال دانش، نوآوری، رعایت نکات فنی و استانداردها، نظارت، کنترل و ارزیابی در سیستم های توزیع شدیداً احساس می شود.

یکی از منابع و کتابهای مرجع بسیار مهم و کاربردی در حوزه شبکه های توزیع انرژی الکتریکی، کتاب خطوط هوایی شبکه های توزیع برق (تجهیزات و طراحی) تألیف مهندس کریم روشن میلانی می باشد. کتاب مذکور کتابی مهم و کاربردی در صنعت برق بوده و مطالعه آن برای آشنایی کامل مهندسان و دانشجویان با تجهیزات شبکه های توزیع برق و طراحی و محاسبات شبکه های توزیع توصیه می شود.

برای دانلود این کتاب بسیار مفید به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

ادامه نوشته

مبانی نقشه کشی برق

می دانیم که با پیشرفت علم در زمینه های مختلف، گام های بلندی نیز در زمینه ی ساخت ساختمان و تجهیزات جانبی آن برداشته شده است و در ساختمان های جدید سیستم برق ساختمان ها بسیار پیشرفته تر از قبل طراحی شده، که خود نشان از اهمیت این بخش در طراحی و ساخت ساختمان های جدید دارد. در این مطلب برای شما عزیزان جزوه مبانی نقشه کشی برق ساختمان را جهت دانلود قرار داده ایم. در این جزوه آموزشی به آموزش اصول اولیه برق کشی انواع ساختمانها و نکات مهم و اساسی در آن پرداخته شده است.

برای دانلود این جزوه آموزشی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ادامه نوشته

مقدمه ای بر الگوریتم ژنتیک 3

الگوریتم NSGA-III یک الگوریتم جدید مبتنی بر الگوریتم ژنتیک مرتب‌سازی نامغلوب است که در سال 2014 توسط پروفسور دب و یکی از دانشجویانش به‌نام جِین ارائه شده است. اصول پایه این الگوریتم مانند الگوریتم NSGA-II است. هر دو الگوریتم از عملگرهای تقاطع و جهش برای تولید فرزندان استفاده می‌کنند و از رویکرد مرتب‌سازی نامغلوب برای تعیین رتبه نامغلوبی اعضای جمعیت استفاده می‌کنند. با این حال، بر خلاف الگوریتم NSGA-II که از مفهوم فاصله ازدحام برای ایجاد تمایز بین اعضای مربوط به یک جبهه پرتو استفاده می‌کند، الگوریتم NSGA-III  از یک عملگر انتخاب بر مبنای تعدادی نقطه مرجع برای این منظور استفاده می‌کند که می‌تواند منجر به پراکندگی بیشتر جواب‌های نامغلوب حاصل شود.

جهت مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب رجوع کنید.

ادامه نوشته

دانلود کتاب دینامیک های سیستم قدرت، پایداری و کنترل

درس دینامیک سیستم های قدرت به رفتار دینامیکی و کنترل سیستم های قدرت می پردازد که از پیچیده ترین سیستم های دینامیکی هستند. درک دینامیک سیستم های قدرت بدون فهم فیزیکی و اصول اساسی آن آسان نیست.

در این مطلب برای شما عزیزان کتاب دینامیک های سیستم قدرت "power system dynamics; stability & control" نوشته پادیار (K. R. Padiyar) و ترجمه فارسی آن توسط دکتر سید محمدتقی بطحائی برای دانلود قرار داده شده اند. این کتاب قدم به قدم به آموزش رفتار دینامیکی و پایداری زاویه ای و پایداری ولتاژ در سیستم های قدرت برای دانشجویان و محققین جوانی که می خواهند به صنعت برق وارد شوند، می پردازد.

برای دانلود این کتاب بسیار مفید و ترجمه فارسی آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

ادامه نوشته

معرفی کتاب تحلیل مدارهای الکتریکی

درس مدارهای الکتریکی یکی از مهم‌ترین و پایه‌ای‌ترین دروس مهندسی برق است. مفاهیم، تعاریف و قضایای مطرح شده در این درس دارای چنان اهمیتی هستند که به جرات می‌توان گفت فراگیری دقیق و کامل آن‌ها، راه فراگیری سایر دروس مهندسی برق را بسیار هموار خواهد کرد. یکی از نیازهای اساسی برای فراگیری این درس، علاوه بر آموختن قوانین حاکم بر مدارها و بررسی روند و نحوه‌ی آنالیز یک مدار و اصول طراحی یک مدار برای نیل به یک هدف خاص، توانایی حل مساله در زمان محدود و با ابزار محدود است. بسیاری از دانشجویان از دانش کافی برای حل یک مساله برخوردارند، اما مهارت لازم را برای به کارگیری این دانش در چارچوب محدود یک مساله ندارند. در این راستا و در جهت حمایت از مؤلفان داخلی، این مطلب به معرفی کتابی ارزشمند تحت عنوان "تحلیل مدارهای الکتریکی ۷۰۷" تألیف آقایان علی سلمانی و سعید جهانبانی فرد می پردازد. در این کتاب مهم‌ترین مباحث درس تحلیل مدارهای الکتریکی ۱ و ۲، با استفاده از نکات طبقه‌بندی شده در قالب ۶۵۰ سوال تستی تالیفی جدید با پاسخ‌های تشریحی و بیش از ۶۰ سوال تشریحی متناسب با تست‌ها (در مجموع بیش از ۷۰۰ سوال) با رویکردی آموزشی بازخوانی می‌شوند. 

به طور خلاصه:

۱. این کتاب شامل بیش از ۷۰۰ سوال آموزشی استاندارد است که سعی شده تا تمام آن‌ها دارای کیفیت علمی-نگارشی مناسبی باشند.

۲. برای طراحی سوالات از منابع متنوع و معتبری استفاده شده تا نیاز دانشجو را برای تهیه یک مجموعه سوال جامع تامین کند.

۳. بیشتر نکات درس مدارهای الکتریکی در چارچوبی منظم مرور شده‌اند تا بتوان در زمان مطالعه کامل درس صرفه جویی کرد.

۴. ساختار کتاب بر اساس روش‌های مناسب آموزش ارائه شده است تا بتواند در فرایند یادگیری درس به دانشجو کمک نماید.

با توجه به این نکات مطالعه این کتاب می‌تواند منبعی مناسب برای یادگیری بهتر درس مدارهای الکتریکی باشد.

به منظور بررسی و تصمیم گیری بهتر شما عزیزان برای خرید این کتاب، ده درصد اول از صفحات کتاب برای دانلود قرار داده شده است. برای دانلود 22 صفحه اول کتاب، به ادامه مطلب مراجعه نمایید... 

ادامه نوشته