.: برق قدرت و تازه های برق و الکترونیک :.

خبر, اختراعات,مقاله,کتاب, جزوه...

.: برق قدرت و تازه های برق و الکترونیک :.

خبر, اختراعات,مقاله,کتاب, جزوه...

نرم افزار درخواستی

دانلود دو ماشین حساب مهندسی Novus Calculator 1.1.1+RPN Engineeri

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/9-02/Novus-Calculator-1.1.1.0-Portable.jpghttp://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/9-02/rpn.jpg



RPN Engineering Calculator نام یک نرم افزار تحت ویندوز است که می تواند ۶ ماشین حساب مهندسی را برای شما شبیه سازی کرده و با بهره گیری از توابع مختلفی که در اختیار دارد ، محاسبات ریاضی شما را تنها با یک کلیک انجام دهد . یکی از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار قابلیت نوشتن الگوریتم های شخصی توسط شما می باشد . بدین ترتیب خواهید توانست مسائلی را که هیچ یک از ماشین حساب های فیزیکی توانایی حل آنها را ندارند به سادگی حل نمایید . ترفند روز ، نام پنجره ای است که با هر بار باز کردن نرم افزار برای شما به نمایش در می آید و اقدام به معرفی امکانات RPN Engineering Calculator می نماید . شما به وسیله ای این برنامه خواهید توانست از نمادهایی نظیر درجه ، رادیان وگرادیان که مربوط به هندسه و دایره های می باشند نیز استفاده کنید . ذخیره سازی اطلاعات و محاسبات انجام شده در ماشین حساب ، و پشتیبانی از نمودار های X و Y از دیگر قابلیت های این نرم افزار محسوب می شوند .


Novus Calculator 1.1.1. این نرم افزار تنها یک ماشین حساب ساده نیست بلکه قادر است مسائل ریاضی و آماری را محاسبه و پاسخ را به شما نمایش دهد. نرم افزار ماشین حساب مهندسی در تبدیل ارز ها به یکدیگر، محاسبات مالی، تبدیل یکا ها، محاسبات مالیت و وام ها و ... کاربرد فراوانی داشته و می تواند پاسخگوی تمام نیاز های یک کاربر باشد. این نرم افزار از گرافیک و رابط بصری زیبایی نیز برخوردار است و سرعت پاسخگویی آن به فرامین بسیار بالاست.

 


  download.png   حجم:7.5 مگابایت

                     برای دانلود از سرور قدرتمند وطن دانلود اینجا کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد