.: برق قدرت و تازه های برق و الکترونیک :.

خبر, اختراعات,مقاله,کتاب, جزوه...

.: برق قدرت و تازه های برق و الکترونیک :.

خبر, اختراعات,مقاله,کتاب, جزوه...

گوشی تلفن همراه اضطراری SpareOne

گوشی تلفن همراه اضطراری SpareOne با طول عمر باتری ۱۵ سال و زمان مکالمه ۱۰ ساعت فقط با یک باتری AA


در مواقع اضطراری، اولین دغدغه‌ی شما این خواهد بود که آیا گوشی موبایلم به قدر کافی شارژ خواهد داشت تا با آن یک تماس تلفنی برقرار کنم یا خیر؟! شاید همین یک تماس تلفنی کلید زنده ماندن یا  نماندن بسیاری از انسان‌ها در مواقع اضطراری باشد. گوشی تلفن همراه SpareOne در واقع موبایلی است که فقط با یک باتری AA کار می‌کند و می‌تواند تا ۱۵ سال، شارژ الکتریکی را بدون جایگزینی باتری حفظ کند. این گوشی تلفن همراه، دارای قابلیت ۱۰ ساعت مکالمه است و هرجایی که تحت پوشش یک برج موبایل GSM باشد عمل می‌کند. SpareOne همچنین می‌تواند در دماهایی بالاتر از دمایی که گوشی‌های تلفن همراه رایج در آن عمل می‌کنند (۲۲ تا ۱۴۰ درجه‌ی فارنهایت)، عمل کند.

spareone emergency phone ecogeek 00 440x362 گوشی تلفن همراه اضطراری SpareOne با طول عمر باتری 15 سال و زمان مکالمه 10 ساعت فقط با یک باتری AA

این محصول سبز می‌توانند تا مدت ۲۴ ساعت به عنوان یک فلشر (چشمک زن) یا با نور ثابت عمل کند. گوشی تلفن همراه SpareOne با طول عمر باتری ۱۵ سال و زمان مکالمه‌ی ۱۰ ساعت، جایش در بسته‌ی اضطراری شما خالی است. این گوشی، ۷۵ گرم وزن دارد و به همراه یک کیف ضد آب و یک باتری AA عرضه می‌شود. برای این گوشی موبایل به هیچ سیم کارتی نیاز نیست (با این حال می‌تواند تماس‌های گوشی تلفن همراه اصلی شما را دریافت کند) و همچنین می‌تواند ۹ شماره را ذخیره کند.

spareone emergency phone ecogeek 01 گوشی تلفن همراه اضطراری SpareOne با طول عمر باتری 15 سال و زمان مکالمه 10 ساعت فقط با یک باتری AA

امکان پاسخ‌گویی اتوماتیک متنی این امکان را حاصل می‌کند که اگر شما قادر به خواندن یک پیام متنی نیستید، فرستنده منتظر تماس صوتی شما بماند. این گوشی اکنون با قیمت ۹۰ دلار قابل سفارش است. شما همچنین می‌توانید این گوشی را برای کسانی بخرید که توان خریدش را ندارند. چنین چیزی از طریق برنامه‌ی خیریه‌ی SpareOne امکان پذیر شده است.

منبع:اکوگیک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد